Stworzyć nową jakość w komunikacji z kibicami w social mediach oraz w mediach lokalnych.
RealizacjaW ramach współpracy stworzyliśmy od podstaw profil na Instagramie, prowadziliśmy na bieżąco działania w klubowych social mediach, pisaliśmy w imieniu Klubu informacje prasowe do lokalnych mediów, odpowiadaliśmy za interakcję z fanami Cuiavii. Ale przede wszystkim stworzyliśmy spójną oprawę graficzną pod wszystkie te media, dostarczając nową jakość w tym elemencie komunikacji Klubu.
EfektProfil Cuiavii na Facebook'u istnieje od 2014 roku. W 2022 roku dołączyło do niego 1331 nowych obserwujących - ponad 30% osób więcej niż przez ostatnie 7 lat - a jego treści dotarły aż do 163 093 osób. W roku 2022 na klubowym Facebooku zamieściliśmy 651 postów, które wygenerowały blisko 1.5 miliona wyświetleń!️ Otrzymaliśmy aż 36.165 reakcji, 3.528 komentarzy oraz 1.994 razy post został udostępniony.
Grafiki prezentujące dokonania drużyny seniorskiej utrzymane są w zielonej tonacji. O Młodej Cuiavii opowiadamy w tonacjach błękitu i czerwieni. Grafiki dotyczące świąt i uroczystości prezentowane są na jeszcze innym, wyróżniającym się szablonie. Dzięki temu cała komunikacja z kibicami jest przejrzysta i czytelna.